Autor |
pezet11
początkujący
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8
Śro 12:40, 15 Kwi 2015
|
|
Wiadomość |
stilo 1.6 montaż turbiny EDF w dolocie- silnik trójfaz.BLDC
|
|
|
Witam
Szukam porady , może ktoś coś doradzi.
Zakupiłem Turbinę EDF naped-tunelowy-edf55-c20-4100kv Silnik jest ewidentnie trójfazowy- trzy wychodzące kabelki
Turbinę chce ulokować w dolocie powietrza auta- tylko proszę się nie pytac po co mi to itd.. Potrzebuję fachowych i konkretnych rad, jak to zrobić fachowo, żeby nie spalić auta;)
Sprawa wygląda tak:
Po dosztukowaniu kabelków (bo te oryginalne są bardzo krótkie) mniej wiecej takiej samej grubości jak te wychodzące z silnika BLDC i podłączeniu do akumulatora na żywca , druciki kabelków się prawie zapalają.
Wcześniej próbowałem też inaczej i na żywca wpiąłem się + do jakiegoś gniazda odbiornika prądu w ( nie wiem jakiego) w aucie i minusa akumulatora– efekt: przepalił się bezpiecznik 7,5 A w skrzynce w środku auta
-czy ktoś ma jakiś pomysł jak sprawić żeby turbinka pracowała i załączała się tylko po przekręceniu kluczyka w zapłon?
- z jakim urządzeniami zewnętrznymi ten silniki turbiny połączyć żeby pracował poprawnie przy napieciu z aku samomochodewgo?
- czy potrzebny jakiś regulator obrotów, albo coś innego, żeby przy napięciu z akumulatora samochodowego silnik bezpiecznie działał?
- gdzie się wpiąc żeby silnik ,który jak podają ma max 18A przy 11,1 V nie palił bezpieczników
Będę wdzięczny za wszystkie konstruktywne rady, bo na pewno da się to zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|